kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

12 kwietnia 2013

The Body Shop Hemp Hand Protector- recenzja






Cześć :)


Z pewnością każda z Was wie jak ciężko jest utrzymać skórę dłoni w dobrej kondycji, szczególnie zimą. Bywa ona przesuszona, szorstka, czasami nawet pęka...


Szukając odpowiedniego kremu do pielęgnacji dłoni przejrzałam różne blogi, fora. Natrafiłam na krem The Body Shop Hemp Hand Protector  i postanowiłam go wypróbować. Okazało się, że był to bardzo dobry wybór.




Kilka słów od producenta

 Krem posiada olej z nasion konopii, jest idealny dla bardzo suchej skóry. Zmiękcza, nawilża, łagodzi, a także ochrania suchą skórę rąk. Testowany dermatologicznie.


Skład

Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Hemp Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Glyceryl Stearate, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Beeswax, Lanolin, Panthenol, Phenoxyethanol, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Allantoin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Evernia Furfuracea (Treemoss) Extract, Limonene, Citronellol, Talc, Geraniol, Linalool, Citral, Chromium Oxide Greens, Iron Oxides.







Opakowanie to chyba największy minus tego produktu. Metalowa tuba przypominająca trochę farbę olejną, po pewnym czasie pęka (zdjęcie poniżej), przez co krem krem wydostaje się na zewnątrz wbrew naszej woli. Tuba jest twarda i pod koniec ciężko jest wycisnąć krem. Zakrętka jest mała i nieporęczna. Nawet  nie wiecie ile razy wyśliznęła mi się z dłoni!






 

 

 

Zapach. Jedni go lubią inni nie. Ja do zwolenników nie należę, ale także nie uważam żeby był minusem tego kremu. Jest specyficzny, owszem. Intensywny, ziołowy. Dosyć długo utrzymuje się na dłoniach. Nie odstraszył także mojego narzeczonego, więc uwierzcie mi, jest do zniesienia  :)

 

 

Konsystencja jest gęsta, nielejąca, łatwo się rozprowadza, mi osobiście bardzo odpowiada. Krem szybko się wchłania, nie jest tłusty, ale pozostawia delikatny film ochronny.

 

 







Produkt możemy kupić w dwóch rozmiarach. 30 oraz 100 ml. Jestem w trakcie używania drugiej dużej tuby.  Za pierwszą zapłaciłam 9 GBP, potem kolejne  dwie kupiłam w promocji za 5 GBP ( z czego jedną oddałam mamie), więc cena była naprawdę przystępna. Dodam, że jest to bardzo wydajny produkt.




Moja opinia

Używam tego kremu od kilku miesięcy. Jest to produkt godny polecenia. Poprawił kondycję moich przesuszonych, szorstkich dłoni. Używam go zawsze po myciu rąk. Idealnie je nawilża i natłuszcza. Moja skóra jest bardziej miękka i gładka. Lubię co jakiś czas  używać go na noc, smarując dłonie grubą warstwą i nakładając rękawiczki. Po takiej kuracji moje dłonie zawsze są odżywione i miękkie. 

 

Polecam ten krem wszystkim, którzy  borykają się ze spierzchniętą, suchą skórą rąk. Warto go wypróbować!




Moja ocena 4,5/5





 


Pozdrawiam, 

Edyta












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...