kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

28 października 2015

HALLOWEEN 2015- CHARAKTERYZACJA

Miałam nadzieję, że podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym przygotuję dla Was kilka propozycji charakteryzacji na Halloween, tym bardziej, że na brak czasu nie narzekam ( mam teraz kilka dni urlopu), ale niestety brak weny zupełnie mi te plany pokrzyżował.

Kilka dni temu udało mi się jednak przygotować ten makeup, jeśli śledzicie mnie na facebooku mieliście już okazję go zobaczyć. Niby nieskomplikowany, to jednak dosyć ciężki w wykonaniu ze względu na ograniczone pole widzenia i dopływ tlenu ;)
Doświetlałam się lampą z różnych stron, stąd różny efekt na zdjęciach.

Użyłam: plaster opatrunkowy, chusteczki higieniczne, klej do sztucznych rzęs, podkład, brązowy cień do powiek, czarny żelowy eyeliner, bordowa pomadka do ust, czerwony błyszczyk, gąbka i pędzle do makijażu, nożyczki, igła, czarna nić. 










Śpijcie dobrze! :)







OBSERWUJ BLOG

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   BLOGLOVIN


19 komentarzy:

  1. OKROPNE! W pozytywnym tego słowa znaczeniu. :D Genialnie to wymyśliłaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przerażająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie ciary przeszły. Coś okropnego :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie najbardziej przerażający halloweenowy makeup, jaki kiedykolwiek widziałam! :O Jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! Niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda okropnie, ale w pozytywnym sensie;d kupa dobrej roboty ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29/10/15

    Mega! Dobrze, że nie weszłam tu w nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNY EFEKT! Aż musiałam użyć Caps Locka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow genialne i przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg... Jest przerażający! Widać coś przez te szpary? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarze, cieszę się, że makeup choć trochę Was przestraszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wymyśliłaś, masz wyobraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny make up. Nawet same zdjęcia mogą wystraszyć, a co dopiero jak ktoś Cie zobaczy w rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  14. This article will help you in overcoming various acute and chronic diseases, click here walatra gamat emas kapsul

    OdpowiedzUsuń
  15. SS7 software available to limited number of users

    SMS interception only software USD $100

    SMS /call Voice recording USD $350

    2Factor Authentication /location tracking USD $500

    Read and intercept SMS /phone calls / 2 factor authentications etc

    Check another person whatsapp messages

    do you have a cheating partner? let me know

    EARN $1000 Daily Free

    Western Union bug software ..
    PayPal money adder
    Bitcoin money adder's
    Check another person whatsapp messages
    Spy on cheating partners phones

    Hack facebook account

    Contact: putro9111@gmail.com
    Mobile : 512 956 5704

    OdpowiedzUsuń
  16. super makijaż, przerażający :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...