28 października 2015

HALLOWEEN MAKEUP 2015

Miałam nadzieję, że podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym przygotuję dla Was kilka propozycji makijaży na Halloween, tym bardziej, że na brak czasu nie narzekam ( mam teraz kilka dni urlopu) to niestety brak weny zupełnie mi te plany pokrzyżował.

Kilka dni temu udało mi się jednak przygotować ten makeup, jeśli śledzicie mnie na facebooku mieliście już okazję go zobaczyć. Niby nieskomplikowany, to jednak dosyć ciężki w wykonaniu ze względu na ograniczone pole widzenia i dopływ tlenu ;)
Doświetlałam się lampą z różnych stron, stąd różny efekt na zdjęciach.

Użyłam: plaster opatrunkowy, chusteczki higieniczne, klej do sztucznych rzęs, podkład, brązowy cień do powiek, czarny żelowy eyeliner, bordowa pomadka do ust, czerwony błyszczyk, gąbka i pędzle do makijażu, nożyczki, igła, czarna nić. 










Śpijcie dobrze! :)







OBSERWUJ BLOG

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   BLOGLOVIN


16 komentarzy:

  1. OKROPNE! W pozytywnym tego słowa znaczeniu. :D Genialnie to wymyśliłaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie ciary przeszły. Coś okropnego :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najbardziej przerażający halloweenowy makeup, jaki kiedykolwiek widziałam! :O Jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda okropnie, ale w pozytywnym sensie;d kupa dobrej roboty ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega! Dobrze, że nie weszłam tu w nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNY EFEKT! Aż musiałam użyć Caps Locka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow genialne i przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg... Jest przerażający! Widać coś przez te szpary? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarze, cieszę się, że makeup choć trochę Was przestraszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wymyśliłaś, masz wyobraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny make up. Nawet same zdjęcia mogą wystraszyć, a co dopiero jak ktoś Cie zobaczy w rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...