kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

6 maja 2015

MAJOWE NOWOŚCI OD KAMYK.CO.UK

Kurier wręczył mi dzisiaj kolejną paczkę z nowościami do testowania od sklepu Kamyk.co.uk, pomyślałam więc, że od razu pokażę Wam jej zawartość. Tym razem dominują peelingi do ciała, zużyłam wszystkie swoje zapasy, więc nowości się przydadzą. Poza peelingami wybrałam także żel do mycia twarzy i płyn micelarny, żel pod prysznic, olejek awokado do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz podkład do twarzy. Dokładny opis wszystkich kosmetyków znajdziecie niżej.
Przypominam także, że sklep Kamyk przygotował dla wszystkich moich czytelników rabat na zakupy -10%. Wystarczy podczas składania zamówienia wpisać w specjalnie przygotowane do tego celu miejsce hasło  malujesie



FARMONA TUTTI FRUTTI PEELING DO CIAŁA JEŻYNA&MALINA I FIGI&DAKTYLE
Uwielbiam peelingi Farmony. Wcześniej używałam wersji melon&arbuz i wiśnia&porzeczka i tak bardzo przypadły mi do gustu, że postanowiłam wypróbować inne warianty zapachowe. Bardziej podoba mi się chyba jeżyna&malina, ale figi&daktyle również pachnie przyjemnie. Peelingi nie tylko zachwycają intensywnym zapachem, ale także są bardzo skuteczne, po ich użyciu skóra jest niezwykle gładka i miękka,  mają poręczne opakowanie i są niedrogie. Na pewno kupię je ponownie.




ZIAJA GRUBOZIARNISTY PEELING MYJĄCY Z MASŁEM KAKAOWYM
Peelingi Farmony pachną soczystymi owocami, dlatego dla odmiany kolejny kosmetyk wybrałam  o cięższym, choć przyjemnym czekoladowo-kakaowym zapachu. Nie używałam wcześniej tego peelingu, ale wydaje się być przyjemny, chyba już dzisiaj go wypróbuję :)




FLOSLEK SERIA HYPOALERGICZNA ŁAGODNY ŻEL DO MYCIA TWARZY DO SKÓRY WRAŻLIWEJ
Lubię i chętnie testuję produkty FlosLek, dlatego kiedy tylko na stronie sklepu zobaczyłam ten żel od razu wrzuciłam go do koszyka. Kosmetyk polecany jest do mycia skóry szczególnie wrażliwej. Oczyszcza i odświeża skórę, nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, nawilża i chroni przed utratą wilgoci. Ciekawa jestem czy te obietnice producenta się sprawdzą.




OCEANIC AA TECHNOLOGIA WIEKU ENERGIA MŁODOŚCI PŁYN MICELARNY DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU
Przeczytałam kilka pozytywnych recenzji tego płynu micelarnego, więc postanowiłam jego działanie sprawdzić na sobie. Przeznaczony do demakijażu twarzy i oczu, zawiera kwas hialuronowy oraz betainę ( które wygładzają i chronią skórę przed przesuszeniem ), koenzym Q10, który dodaje skórze energii i poprawia naturalne funkcje ochronne naskórka oraz prowitaminę B5, która aktywuje procesy regeneracyjne w skórze, działa kojąco i łagodzi zaczerwienienia.




LIRENE ŻEL+ OLIWKA POD PRYSZNIC. OLIWKA Z RYŻU
Lubię chyba wszystkie produkty do mycia ciała firmy Lirene, nie pamiętam żeby którykolwiek mnie rozczarował zapachem, konsystencją czy działaniem. Żel, który znalazł się w dzisiejszej paczce zawiera olejek z ryżu, który delikatnie odżywia i natłuszcza skórę zapobiegając jej wysuszeniu. Od tego typu kosmetyków oczekuję jedynie dobrego oczyszczenia, ładnego zapachu i tego, by nie powodował podrażnień, myślę więc że polubię ten produkt.




BIELENDA DROGOCENNY OLEJEK AWOKADO 3W1
Olejki Bielendy niesamowicie przypadły mi do gustu. Jest to moje drugie opakowanie wersji awokado, zużyłam też jedną buteleczkę olejku arganowego. Produktu używać możemy do pielęgnacji zarówno ciała, twarzy jak i włosów. Ma nietłustą formułę, dosyć szybko się wchłania, nawilża, odżywia i ujędrnia skórę. Na pewno nie jest to moja ostatnia butelka tego olejku. Recenzję wersji arganowej możecie przeczytać tutaj.




SORAYA MAKE UP SCENICZNY PODKŁAD INTENSYWNIE KRYJĄCY SPF10
Choć zazwyczaj używam podkładów innych marek, zawsze kiedy widziałam w sklepie ten podkład miałam ochotę wrzucić go do koszyka. Chyba to czarne, eleganckie opakowanie przyciągało mój wzrok. Cieszę się, że teraz mam okazję go wypróbować. Wybrałam odcień 01 jasny beż, który wydaje się być troszkę zbyt ciemny dla mnie, ale producent zapewnia, że kolor dopasowuje się do odcienia skóry, więc jeszcze go nie skreślam. Jutro mam wolny dzień, więc na pewno go przetestuję :)











Dajcie znać czy którykolwiek z tych kosmetyków jest Wam znany i czy się u Was sprawdził :)





OBSERWUJ BLOG

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   BLOGLOVIN



10 komentarzy:

  1. Lubię żele pod prysznic Lirene i te peelingi tutti frutti, a peelingu z ziaji jestem bardzo ciekawa, szukam aktualnie jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości :) Peeling jezynowy miałam i jest super :) Ciekawi mnie olejek Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości do testowania wybrałaś. Peelingi z farmony miałam już wszystkie, uwielbiam je! Dokładnie tak jak piszesz, świetnie radzą sobie z martwym naskórkiem i tak soczyście pachną.. :) Moja ulubiona wersja to właśnie jeżynowa. Teraz Farmona wypuściła nową serię małych peelingów, w innych opakowaniach i pod innym szyldem. Dziś kupiłam wersję żurawinowo-cytrynową :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/5/15

    Mam ochote na ten olejek z awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekoladowy peeling prezentuje się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te peelingi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszelakie peelingi :) tych jeszcze nie miałam ale czekoladka wygląda nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyki, chociaż z żadnym się jeszcze nie spotkałam w mojej kosmetyczce :) A z żeli z oliwką moim ulubieńcem jakiś czas był niebieski, z bawełną jak dobrze pamiętam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jeszcze nie spotkałam się z żadnym z tych kosmetyków, ale nie ukrywam , że bardzo mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego :) ale kilka mnie zainteresowało więc się skuszę :) :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...