kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

19 lipca 2014

Garnier Ultra Doux - odżywka pielęgnacyjna 'olejek z awokado i masło karité'



Cześć :)

O odżywce Garnier 'olejek z awokado i masło karité' znaleźć można w sieci tyle informacji i recenzji, że jestem niemal w 100% pewna, że każda z Was o niej słyszała, przeczytała choć jedną opinię na jej temat ;) Z mojego posta chyba niczego nowego się nie dowiecie, wszystko już zostało o niej powiedziane/napisane. Po co więc piszę tę notkę? Po to by dać znać, że dołączam do grona WIELBICIELEK tej odżywki  ;)




Nie pamiętam kiedy dokładnie kupiłam ją po raz pierwszy, wiem tyle, że było to w Polsce i był to zakup jak najbardziej udany :) Cieszę się, że od jakiegoś czasu odżywka ta jest dostępna także w UK. Na jej opakowaniu możemy przeczytać informację, że została wyprodukowana w Polsce :)

Odżywki różnią się jedynie opakowaniem, skład jest ten sam.


Odżywka przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Za butelkę o pojemności 200ml zapłacimy ok.7 zł, za 400ml w UK ok. 3,5 funta. Często można ją kupić w promocyjnej cenie, np. wczoraj dużą butlę widziałam za 1,5 funta.

Bardzo podoba mi się jej zapach. Wyczuwam wanilię, ale taką delikatną, nienachalną. Szkoda tylko, że ta cudowna woń nie utrzymuje się zbyt długo na moich włosach. Kolejny plus to konsystencja. Jest dosyć gęsta, kremowa, nie przecieka przez palce. Bardzo przyjemnie i wygodnie się ją nakłada na włosy, nie spływa z nich. Opakowanie jest ładne i wygodne, dobrze się otwiera/ zamyka. Skład też ma przyjemny, znajdziemy tutaj m.in. olej z awokado, olej palmowy, masło shea. Nie zawiera silikonów.


Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). (03.07.2010)





Używam jej po każdym myciu włosów. Nakładam na ok. 5 minut, po czym spłukuję dokładnie letnią wodą. Po jej użyciu włosy są zdecydowanie bardziej miękkie i gładkie. Lepiej się układają, są sypkie, błyszczące. Dla mnie ogromnym plusem jest także to, że dzięki tej odżywce nie mam problemów z rozczesaniem włosów, co zawsze było moją zmorą. Nie zauważyłam żadnego obciążenia włosów czy szybszego przetłuszczania.

Dla mnie jest to naprawdę świetna odżywka drogeryjna. Warto ją wypróbować, bo cena jest naprawdę niska, a wydajność bardzo satysfakcjonująca. Ja na pewno sięgnę po nią ponownie, tym bardziej, że jest dla mnie teraz tak łatwo dostępna :)




Moja ocena:

5.0 / 5.0





Używałyście tej odżywki? Lubicie ją, a może zupełnie nie przypadła Wam do gustu?
Dajcie znać w komentarzach :)








8 komentarzy:

  1. Tej akurat nie miałam, ale z chęcią wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najlepsza odżywka jaką miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam namiętnie od początku roku :) Teraz testuję Kallosa keratynowego i mi przypomina tę odzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tych wszystkich zachwytach dziewczyn postanowiłam ją kupić ale jak na razie czeka na swoją kolej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie czeka w kolejce do testów ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno ją kupiłam ale użyłam dopiero dwa razy więc jeszcze nie wyrobiłam sobie o niej zdania. Mam nadzieję, że będę zadowolona tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie uzywalam,ale dla mnie idealem okazalam sie odzywka Joanna Naturia bez splukiwania

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...