kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

12 kwietnia 2014

Nowości od bornprettystore.com



Witajcie po krótkiej przerwie. Kiedy wróciłam z urlopu w domu czekała już na mnie paczuszka ze sklepu www.bornprettystore.com. W ramach współpracy, do przetestowania otrzymałam róż do policzków, pędzelek do brwi, eyeliner oraz sztuczne rzęsy.



Na końcu posta znajdziecie kod rabatowy na produkty BORN PRETTY.








Megaga E9-12
Ciekawa jestem tego pędzelka. Osobiście wolę podkreślać brwi mniejszymi i ostrzej zakończonymi pędzlami. Wielkością przypomina mi ten z zestawu Starter Set Real Techniques, którego nie polubiłam, ale ten jest bardziej sztywny, co uważam za duży plus. Dodatkowo wydaje się być dobrze wykonany no i wygląda ładnie :)




Fioletowy eyeliner Music Flower. Odzwyczaiłam się od używania takich eyelinerów, mam nadzieję, że uda mi się tym pisakiem narysować równą kreskę ;)





Róż do policzków w czterech kolorach. Kasetka jest solidnie wykonana, a róże na skórze wyglądają dużo subtelniej niż w opakowaniu. Mam nadzieję, że je polubię.





Wierna jestem rzęsom Ardell i Eyelure, ale czemu nie spróbować innych? Wybrałam model 012 wyglądający bardzo naturalnie.




Za jakiś czas pojawią się recenzje tych kosmetyków.
 A na koniec mam dla Was rabat -10% na wszystkie produkty ze sklepu bornprettystore.com. Wystarczy w podsumowaniu płatności wpisać kod GHRQ10
Zachęcam ze skorzystania z rabatu, tym bardziej, że przesyłka jest darmowa! 






Pozdrawiam, 
Edyta






16 komentarzy:

  1. te róże w pudełeczku wyglądają ciekawie :) daj znać jak się spiszą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno pojawi sie recenzja :)

      Usuń
  2. Paczuszka bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego testowanie, ciekawa jestem efektów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja też jestem ciekawa jak sprawdzą się te produkty :)

      Usuń
  4. Udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na efekty testów , ja też czekam na paczuszkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoją paczkę czekałam ok. 6-7 tygodni

      Usuń
  6. Anonimowy12/4/14

    gratuluję współpracy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. /Świetna ta paletka :PP

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...