kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

26 lutego 2014

Make up: brown [cieniami L'Oreal, Bourjois i Barry M]



Cześć :)

Dziś propozycja makijażu wieczorowego. Na powiece zagościł brąz, połyskujący beż, bordo oraz odrobina różu. 












Jak wykonałam makijaż:

Zaczęłam od nałożenia na twarz bazy pod podkład Soraya do cery normalnej i mieszanej <klik>. Następnie całą twarz pokryłam podkładem ( zmieszałam dwa podkłady Max Factor: Lasting Performance z Fecefinity), a niedoskonałości zatuszowałam korektorem Collection Lasting Perfection. Całość delikatnie przypudrowałam pudrem Rimmel Stay Matte, podkreśliłam brwi paletką Gosh Brow Kit <klik>. Na powieki nałożyłam bazę Artdeco <klik>. Załamanie powieki zaznaczyłam różowym cieniem MAC Love Connection <klik>. Zewnętrzny kącik oka (górna i dolną powieka) podkreśliłam brązowym cieniem L'Oreal Infallible #012 Endless Chocolat. Na środek powieki nałożyłam cień Bourjois Intense Extrait #08, a wewnętrzny kącik oka rozświetliłam pigmentem Barry M Dazzle Dust #39. Na górnej powiece narysowałam kreskę czarnym żelowym eyelinerem Maybelline, wzmocniłam ją za pomocą czarnej kredki Bourjois Effet Smoky Ultra Black. Kredką podkreśliłam także linię wodną oraz bardzo delikatnie zewnętrzną część dolnej powieki. Następnie wytuszowałam rzęsy tuszem Maybelline Collosal Volum Express 100% black i przykleiłam pasek sztucznych rzęs Eylure. Na koniec podkreśliłam policzki różem Benefit Coralista oraz rozświetlaczem The Balm Mary-Lou Manizer, a usta pomalowałam pomadką Rimmel Lasting Finish by Kate #08 <klik>





pozdrawiam, 
Edyta :*





8 komentarzy:

  1. Kocham Twoje makijaże ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż uwielbiam brąz. Bardzo fajny blog obserwuje z ciekawością:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci w takim makijażu. Rewelacja! Rzęsy pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam brązy, śliczny makijażyk :)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...