kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

21 października 2013

Make up: z akcentem



Cześć

Im mniej mam okazji do noszenia mocnego makijażu, tym bardziej w kierunku takich właśnie make up'ów  mnie ciągnie i takie najchętniej pokazuję na blogu :)

Nie może być więc inaczej i dziś możecie zobaczyć kolejny typowo imprezowy makijaż.
Całość utrzymana jest w ciemnej kolorystyce, więc  żeby trochę 'ożywić' makijaż dodałam odrobinę koloru w zewnętrznych kącikach oczu. Tu z pomocą przyszła paletka MUA Poptastic, po którą ostatnio bardzo chętnie sięgam :) Chyba poświęce jej oddzielny post...


....................


Na dolnej powiece możecie zobaczyć moją ulubioną kredkę do oczu Bourjois Effet Smoky. Jest moim absolutnym nr1 wśród kredek. W tym makijażu użyłam koloru #71 smoked brown. W poście z recenzją KLIK możecie zobaczyć mój ulubiony kolor #80 sparkling mocha. Żałuję, że bardzo ciężko jest teraz ten kolor gdziekolwiek dostać...


Na górnej powiece cienie z paletki Sleek Au naturel: Nubuck, Regal i Noir oraz cień Inglot #561












Do wykonania makijażu użyłam:
Podkładu MaxFactor Lasting performance
Bronzera Hoola Benefit
Bazy Artdeco
Cieni do brwi Essence
paletki Sleek Au naturel
Paletki MUA poptastic 
Cienia Inglot #561
Kredki Bourjois Effet Smoky #71 smoked brown
Tuszu MaxFactor
Pomadki Beauty Uk #12 Chelsea






Dajcie znać co myślicie o takim makijażu :)











5 komentarzy:

  1. Jaki piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, a ten turkusowy akcent dodaje mu smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że makijaż się spodobał :)

      Usuń
  3. ten turkus przy zewnętrznym kąciku tak fajnie skupia uwagę. genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...