kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

21 września 2013

Make up: Mat



Cześć :)


Na prośbę jednej z moich czytelniczek wykonałam makijaż wyłącznie matowymi cieniami. 

Jakie było moje zdziwienie, gdy się zorientowałam, że mam w swojej kolekcji bardzo mało takich cieni. Z pomocą przyszła jak zwykle niezawodna paletka Sleeka Au Naturel.






Makijaż jest prosty w wykonaniu, następnym razem postaram się zrobić ciekawszy i bardziej skomplikowany make up :)




Oprócz cieni z paletki Sleeka użyłam także żelowego eyelinera Maybelline, kredki L'Oreal, paletki do brwi Essence, tuszu Max Factor i bazy pod cienie Joko.























4 komentarze:

  1. Przepiękny:)) Takie lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wolę Twoje bardziej metaliczne makijaże, lubię cienie pół matowe, ale metaliczne dają fajniejszy efekt, ale ten makijaż też jest ok :) ♡♡♡♡ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletkę Sleek'a Au Naturel ma na swojej liście życzeń, ale po Twoim wpisie jestem pewna, że muszę szybko wejść w jej posiadanie :) Ślicznie zrobione oko:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...