kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

12 kwietnia 2013

Natural Look, czyli dziennych makijaży ciąg dalszy...

Hej :)

Tym razem  przygotowałam coś dla dziewczyn, które w ciągu dnia preferują naturalny wygląd.

Delikatnie podkreślone oczy brązami i beżami,  na policzkach bronzer, a na ustach błyszczyk w ładnym, różowym odcieniu.

Myślę, że taki makijaż sprawdziłby się także w roli makijażu ślubnego. Wystarczy dokleić sztuczne rzęsy, a lekki podkład zastąpić bardziej trwałym, kryjącym.

kosmetyki:

twarz:

Podkład Bourjois Healthy Mix nr 54

korektor L'Oreal touch magique natural beige

bronzer Bourjois

oczy:

brwi- paletka essence

baza pod cienie Virtual

cienie Revlon Colorstay nr 05 Blushed Wines

cienie Rimmel Glam eyes nr 02 Smokey Brun

eyeliner Maybelline  lasting drama nr 02 brown

tusz Max Factor False Lash Effect

usta:

Clinique long last glosswear nr 10 air kiss

 

 

 Całą powiekę górną i dolną pokryłam  cieniem Revlon(2). Zewnętrzny kącik zaakcentowałam brązem Rimmel, natomiast  wewnętrzny kącik oraz obszar pod łukiem brwiowym rozświetliłam Revlonem(1). Na górnej powiece, tuż przy linii rzęs namalowałam kreskę brązowym eyelinerem. Wytuszowałam rzęsy.

Policzki podkreśliłam bronzerem, a usta pomalowałam  błyszczykiem w delikatnym kolorze. 

 

Lubicie takie delikatne makijaże czy wolicie bardziej intensywne kolory na co dzień?




Pozdrawiam Edyta




2 komentarze:

  1. Ładnie. Jak ja to nazywam: "bezpiecznie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezpiecznie, idealnie do szkoły, pracy, zakupy, randkę. W brązach i beżach zawsze wygląda się dobrze, bez względu na miejsce i okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...