kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

2 kwietnia 2013

Kocie oko



Cześć :)


Dziś propozycja makijażu wieczorowego, w którym główną rolę gra czarna, kocia kreska. Idealny dla dziewczyn posiadających duże oczy.

 






Kosmetyki:

twarz:

Podkład Revlon Colorstay + Revlon Photoready

korektor Collection 2000 lasting perfection

bronzer Bourjois  delice de poudre

 oczy:

baza pod cienie Virtual 

cienie Revlon color stay nr 05 blushed wines, 

cienie Rimmel glam eyes nr 002 smokey brun,

cienie Bell Fashion Colour nr 406

 kredka L'Oreal contour khol,

 tusz Maybelline one by one volum express,

 rzęsy Eylure nr 107

paletka do brwi Essence

usta: 

pomadka  Revlon Matte Lipstick  w kolorze 001 nude attitude

 

 

Na całą powiekę nałożyłam jasnobrązowy cień Revlon. Zewnętrzny kącik podkreśliłam brązem Rimmel. Załamanie powieki zaznaczyłam cieniem Bell, a wewnętrzny kacik oka rozświetliłam najjaśniejszym cieniem Revlon 

 

 

 

 

Przy tak mocnym makijażu oczu usta pozostawiam naturalne. Podkreślam je jedynie pomadką Revlon w kolorze nude, której recenzję możecie przeczytać TUTAJ

 

 

 

 

Pozdrawiam

Edyta

 

 

3 komentarze:

  1. Ładnie. Prosta, równa kreska.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kocie oko ;D Wykonujesz bardzo ładne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...